piątek, 28 marca 2014

Ryba "sola" z warzywami,ryżem i sałatą w 30min !

Dzisiaj nieco eksperymentowałam w kuchni i powstał taki oto -smaczny- obiadek.

POTRZEBUJESZ (na 2 średnie porcje) :

  • ok. 150g ryżu
  • 1ząbek czosnku
  • 3duże garści świeżego szpinaku
  • 2 ryby
  • 2średnie pomidory
  • por
  • szczypiorek
  • 2łyżki masła roślinnego bądź oliwy
  • przyprawy(ja użyłam papryki chilli ostrej, bazylii, natki pietruszki)
  • 1/2 sałaty lodowej
  • 1/3 sera feta

 1.Ryż ugotuj w garczuszku, w wodzie w proporcji 1:2. Możesz go posolić(aczkolwiek ja nie używam soli a smakuje równie pysznie).

2.Warzywa umyj. Pomidory, szpinak, szczypiorek, czosnek i pora(ilość wg własnego upodobania)  pokrój.


3.Na rozgrzaną patelnie z masłem dodaj drobno posiekany, bądź przeciśnięty przez praskę czosnek.
Następnie dodaj umyty szpinak i lekko podduś, a następnie przełóż z patelni do miseczki.


4. Na patelni roztop kolejną łyżkę masła i dodaj na nią kolejno por, pomidory, szczypiorek, Podduś do momentu aż pomidory będą lekko miękkie i wyłóż do tego szpinak, wymieszaj i zostaw pod przykryciem(zdejmij z palnika).

5. Sałatę lodową pokrój, wymieszaj z (wybraną ilością) pora i serem fetą.

6.Na drugiej patelni uduś rybę z przyprawami, dolewając do niej odrobinę wody. Gdy ryba będzie już miękka dodaj przygotowane wcześniej warzywa i wymieszaj.

7. Ostatnim krokiem jest wyłożenie na talerz ryżu, ryby z warzywami i sałaty.
Ja dodałam na wierzch łyżkę przecieru paprykowego domowej roboty i przybrałam szczypiorkiem :)
SMACZNEGO!

Całość prezentowała się tak:




POLUB BLOGA NA FACEBOOKU ! [KLIK]



Brak komentarzy: